
Σεμινάριο με θέμα «Εκπαίδευση στις ψηφιακές Δεξιότητες» από το Δήμο Μοσχάτου – Ταύρου σε συνεργασία με το Κέντρο Ψηφιακών δεξιοτήτων της Περιφέρειας Αττικής
Η Διεύθυνση Κοινωνικής Μέριμνας και Αλληλεγγύης και το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου μας, διοργανώνουν σε συνεργασία με το Κέντρο Ψηφιακών δεξιοτήτων της Περιφέρειας Αττικής δωρεάν σεμινάριο με Θέμα «Εκπαίδευση στις ψηφιακές Δεξιότητες».
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ψηφιακή ενδυνάμωση των συμπολιτών μας ώστε ο κάθε πολίτης να έχει ίσες ευκαιρίες πρόσβασης στη γνώση και την τεχνολογία.
Στο πλαίσιο αυτό στόχος του σεμιναρίου είναι η εξοικείωση των ενδιαφερομένων στη χρήση ψηφιακών υπηρεσιών (gov, e-efka κ.α), η διαχείριση e-mail, η ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο και η προστασία των προσωπικών δεδομένων καθώς και η εισαγωγή σε βασικές αρχές της Τεχνητής Νοημοσύνης και των εφαρμογών της.
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στις 31/10/2025 και ώρα 17:00 – 19:00, στο Πολιτιστικό Κέντρο Μοσχάτου, οδός Σολωμού 30, Μοσχάτο.
Για δηλώσεις συμμετοχής μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Μοσχάτου-Ταύρου στο τηλ: 2109418655.
