Αντιδήμαρχοι
Αριστείδης Κρεμμύδας
Αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών & Ανάπτυξης – Συγχρηματοδοτούμενων Έργων, – Δημοτική περιουσία
Αρμοδιότητες
α) Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών & Ανάπτυξης και ειδικότερα των τμημάτων:
• Προϋπολογισμού, Εξόδων και Εκκαθάρισης Δαπανών
• Εσόδων , Δημοτικής Περιουσίας , Έκδοσης και Ρύθμισης Αδειών& Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
• Ταμειακής Υπηρεσίας
• Προμηθειών και Διαχείρισης Αποθηκών και
• Μισθοδοσίας και Λοιπών Αμοιβών Προσωπικού
• την διαχείριση των θεμάτων που αφορούν την διασφάλιση και την αξιοποίηση της Δημοτικής Περιουσίας
β) Την υπογραφή των αποφάσεων ανάληψης υποχρεώσεων, για την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 περ. ε του άρθρου 203 του ν. 4555/2018.
γ) Την τήρηση της οικονομικής πολιτικής του Δήμου, την σωστή απεικόνιση των οικονομικών πράξεων και την διαχείριση των εσόδων και δαπανών του, καθώς και την είσπραξη των πάσης φύσεων εσόδων του Δήμου.
δ) Τον συντονισμό, την πρόοδο και υλοποίηση των συγχρηματοδοτούμενων έργων στα οποία συμμετέχει ο Δήμος τηρώντας τα απαραίτητα χρονοδιαγράμματα και τον οικονομικό προγραμματισμό.
ε) Την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου καθώς και την υπογραφή για τη χορήγηση αδειών εργαζομένων που υπάγονται στις Υπηρεσίες που εποπτεύει.
ζ) την τέλεση των πολιτικών γάμων
Αθανάσιος Ντερέκας
Αντιδήμαρχος Κυκλικής Οικονομίας Περιβάλλοντος & Ανακύκλωσης – Πολιτικής Προστασίας
Αρμοδιότητες
α) Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος , Κυκλικής Οικονομίας και Ανακύκλωσης και ειδικότερα των τμημάτων:
• Περιβαλλοντικού & Επιχειρησιακού Σχεδιασμού
• Διαχείρισης Ανακύκλωσης και Αδρανών Υλικών,
• Αποκομιδής
• Δημοτικής Συγκοινωνίας , Κίνησης και Συντήρησης Οχημάτων και Λοιπού Μηχανολογικού Εξοπλισμού
β) Την μέριμνα για την εφαρμογή δράσεων και μέτρων , για την προστασία και αναβάθμιση του Περιβάλλοντος στην περιοχή του Δήμου, για την διαχείριση θεμάτων για την εξασφάλιση της αποκομιδής και της μεταφοράς των απορριμμάτων, της διαχείρισης των ανακυκλώσιμων υλικών, της καθαριότητας των κοινοχρήστων χώρων και της συντήρησης των οχημάτων του Δήμου.
γ) Τον συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας, το οποίο περιλαμβάνει τον σχεδιασμό της Πολιτικής Προστασίας, την εφαρμογή του Εθνικού Σχεδιασμού Πολιτικής Προστασίας, την μέριμνα για την εφαρμογή των σχετικών προγραμμάτων μέτρων και δράσεων στο πλαίσιο του εθνικού και περιφερειακού σχεδιασμού, τον σχεδιασμό προληπτικών μέτρων για την αντιμετώπιση κινδύνων και την αποκατάσταση καταστροφών που συμβαίνουν στην περιοχή του Δήμου.
δ) Την ευθύνη της λειτουργίας του Συντονιστικού Τοπικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας.
ε) Την καταγραφή και απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων οχημάτων και συνεργασία με την Οικονομική Υπηρεσία για την είσπραξη των αναλογούντων εσόδων.
ζ) Την τέλεση των πολιτικών γάμων.
η) Την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου καθώς και την υπογραφή για τη χορήγηση αδειών εργαζομένων που υπάγονται στις Υπηρεσίες που εποπτεύει.
Βασίλειος Γρούμπας
Αντιδήμαρχος Διοίκησης & Ανθρώπινου Δυναμικού – Νομικών Υποθέσεων – Αστικής Πανίδας (Αδέσποτα ζώα) και Ψηφιακής Διακυβέρνησης
Αρμοδιότητες
α) Την εποπτεία και ευθύνη της Δ/νσης Διοίκησης & Ανθρώπινου Δυναμικού και ειδικότερα των τμημάτων:
• Υποστήριξης Συλλογικών Οργάνων
• Ανθρωπίνου Δυναμικού
• Αστικής Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείων
• Διοικητικής Μέριμνας και Ολικής Διαχείρησης Εγγράφων
β)Την παρακολούθηση των νομικών Υποθέσεων του Δήμου.
γ) την εκπόνηση, τον προγραμματισμό, την εφαρμογή και αξιολόγηση των πολιτικών, των συστημάτων και των διαδικασιών που αποσκοπούν στην εύρυθμη, αξιοκρατική και ορθολογική διοίκηση και διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού του Δήμου. Επίσης οι αρμοδιότητες αποσκοπούν στον έλεγχο, στον συντονισμό και στη βελτίωση της διοικητικής ικανότητας των επιμέρους οργανικών μονάδων, στην παροχή πληροφοριών και αποτελεσματικών αποδοτικών υπηρεσιών για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη, στον συντονισμό, στην οργάνωση και στον έλεγχο των εκλογικών διαδικασιών.
δ)Την εποπτεία και την εύρυθμη λειτουργία του , που αφορά στον σκοπό της ευζωίας ,της αποτελεσματικής διαχείρισης και πρόληψης δημιουργίας των αδέσποτων ζώων.
ε) την τέλεση των πολιτικών γάμων
ζ) τον σχεδιασμό και την υλοποίηση πολιτικών και δράσεων για την ψηφιοποίηση των Υπηρεσιών του Δήμου και την υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού του.
η) την υλοποίηση δράσεων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης καθώς και δράσεων σχετικών με τα ανοικτά δεδομένα, την τεχνητή νοημοσύνη, την ψηφιακή προσβασιμότητα, την ψηφιακή οικονομία και τις ψηφιακές δεξιότητες, δράσεις δηλαδή με ευρύτερες κοινωνικές και αναπτυξιακές επιπτώσεις.
θ) την καταγραφή και συγκέντρωση αιτημάτων πολιτών που άπτονται της βελτίωσης ποιότητας της ζωής τους, την οριζόντια επικοινωνία – συνεργασία με τους καθ΄ ύλην Αντιδημάρχους που προΐστανται των αντίστοιχων υπηρεσιών, για την επίλυσή τους.
ι) την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου καθώς και την υπογραφή για τη χορήγηση αδειών εργαζομένων που υπάγονται στις Υπηρεσίες που εποπτεύει.
Γεώργιος Φελλάς
Αντιδήμαρχος Αθλητισμού, Πρασίνου, Παιδικών Χαρών
Αρμοδιότητες
α) Την εποπτεία και ευθύνη :
• Της Δ/νσης Πρασίνου και
• Του τμήματος Αθλητισμού
β) Την εποπτεία και ευθύνη της εφαρμογής προγραμμάτων ενίσχυσης του μαζικού, ερασιτεχνικού και μαθητικού αθλητισμού και την διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων, σε συνεργασία με τους καθ΄ύλην αρμόδιους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.
γ) Την μέριμνα ως προς την επάρκεια του αθλητικού υλικού των προγραμμάτων, των εκδηλώσεων όπως και του εξοπλισμού των αθλητικών εγκαταστάσεων.
δ) Την εποπτεία και ευθύνη του σχεδιασμού και της υλοποίησης προγραμμάτων και αθλητικών εκδηλώσεων τοπικής σημασίας.
ε) Την εποπτεία και την ευθύνη για τη λειτουργία και διαχείριση των αθλητικών εγκαταστάσεων(πλην της λειτουργίας Αθλητικών Εγκαταστάσεων ΔΕ Ταύρου), σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου.
ζ) Την εποπτεία και ευθύνη των διαφημίσεων στις δημοτικές αθλητικές εγκαταστάσεις και την εξεύρεση χορηγιών (πλην της λειτουργίας Αθλητικών Εγκαταστάσεων ΔΕ Ταύρου),με στόχο την προώθηση των αθλητικών δραστηριοτήτων.
η) Την εποπτεία για την εφαρμογή και την τήρηση των μέτρων για την ασφάλεια, υγιεινή και προστασία της δημόσιας υγείας στις αθλητικές εγκαταστάσεις (πλην της λειτουργίας Αθλητικών Εγκαταστάσεων ΔΕ Ταύρου), και υποδομές, σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές και πρότυπα.
θ)Την εποπτεία για την αποδοτική λειτουργία του Φυτωρίου του Δήμου και των χώρων αποθήκευσης εργαλείων, λιπασμάτων και λοιπών υλικών.
ι) Την προστασία και αναβάθμιση του τοπικού φυσικού περιβάλλοντος με την λήψη των κατάλληλων μέτρων και την ρύθμιση των σχετικών δραστηριοτήτων καθώς και για την συντήρηση των χώρων πρασίνου, δεντροστοιχιών κ.α.
κ) Την εποπτεία των κάθε είδους τεχνικών μέσων και υλικών που απαιτούνται για την αποτελεσματική και αποδοτική εκτέλεση των λειτουργιών συντήρησης και αναβάθμισης πρασίνου του Δήμου (τεχνικά μέσα, εργαλεία, λιπάσματα, φάρμακα κ.λπ.).
λ) την ευθύνη της λειτουργίας των Παιδικών Χαρών (π.χ ωράριο λειτουργίας) του Δήμου και την μέριμνα για την προμήθεια και συντήρηση των οργάνων των Παιδικών Χαρών.
μ) Την τέλεση των πολιτικών γάμων.
ν) Την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου καθώς και την υπογραφή για τη χορήγηση αδειών εργαζομένων που υπάγονται στις Υπηρεσίες που εποπτεύει.
Κατερίνα-Χριστίνα Καρύδη
Αντιδήμαρχος Παιδείας – Νέας Γενιάς και Δια βίου μάθησης – Κοινωνικής Μέριμνας και Αλληλεγγύης
Αρμοδιότητες
α) Παιδείας (Α’ Βάθμιας και Β’ Βάθμιας Εκπαίδευσης)
β) Νέας Γενιάς και Δια Βίου Μάθησης
γ) Κοινωνικής Μέριμνας (πλην των : Κοινωνικού Φαρμακείου, Ισότητας Φύλλων , ΛΟΑΤΚΙ & Δημόσιας Υγείας)
α) Για την εκπαιδευτική πολιτική Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
β) Την εποπτεία και ευθύνη του τμήματος Παιδείας, Βιβλιοθηκών και Δια Βίου Μάθησης για την εκπόνηση και υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και προγραμμάτων κατάρτισης που αφορούν διαφορετικές ηλικιακές ομάδες, καθώς και της λειτουργίας του Κοινωνικού Φροντιστηρίου.
γ) Κοινωνικής Μέριμνας, για την κοινωνική προστασία των ευπαθών ομάδων του τοπικού πληθυσμού και την προαγωγή της υγείας και ευημερίας των πολιτών (πλην των : Κοινωνικού Φαρμακείου, Ισότητας Φύλλων , ΛΟΑΤΚΙ & Δημόσιας Υγείας)
δ) Κοινωνικών Δομών (ΤΕΒΑ , Κέντρο Κοινότητας, Κοινωνικό Παντοπωλείο-Συσσίτιο και των πάσης φύσεως εθελοντικών δομών που αναδεικνύονται) σε συνεργασία με τους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους που έχουν σχετικές αρμοδιότητες στον τομέα της Κοινωνικής Πολιτικής.
ε) Την εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό, όλων των πράξεων που αφορούν την αρμοδιότητα της μέριμνας και του ελέγχου της κατάστασης όλων των σχολικών κτιρίων (καταγραφή ζημιών, αξιολόγηση, προγραμματισμό).
ζ) Την τέλεση των πολιτικών γάμων.
η) Την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου καθώς και την υπογραφή για τη χορήγηση αδειών εργαζομένων που υπάγονται στις Υπηρεσίες που εποπτεύει.
Δημήτριος Ζώταλης
Αντιδήμαρχος ΚΕΠ – Yπηρεσίας Δόμησης – Υγειονομικής Πολιτικής – Γενικό Αρχείο Δήμου – Καθημερινότητας ΔΕ Μοσχάτου
Αρμοδιότητες
α) Την εποπτεία και ευθύνη:
- Λειτουργίας της Διεύθυνσης των ΚΕΠ στις Δημοτικές Ενότητες Μοσχάτου και Ταύρου.
- Του αυτοτελούς τμήματος ΥΔΟΜ, για την εφαρμογή του πολεοδομικού σχεδιασμού, την έκδοση και έλεγχο εφαρμογής των οικοδομικών αδειών και τον έλεγχο των αυθαίρετων κατασκευών
- Την συνεργασία με όλους τους αρμόδιους φορείς για θέματα Πολεοδομίας και Πολεοδομικών παρεμβάσεων
- Την μέριμνα για την εφαρμογή προγραμμάτων Ιατρικής Πρόληψης και Φροντίδας σε συνεργασία με τους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους που έχουν σχετικές αρμοδιότητες.
β) Την καταγραφή και διαχείριση θεμάτων της Δημοτικής Ενότητας Μοσχάτου, που άπτονται της βελτίωσης ποιότητας της ζωής τους.
γ) Την επιμέλεια και εποπτεία τήρησης του γενικού αρχείου του Δήμου.
δ) Την τέλεση των πολιτικών γάμων.
ε) Την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου καθώς και την υπογραφή για τη χορήγηση αδειών εργαζομένων που υπάγονται στις Υπηρεσίες που εποπτεύει.
Σπύρος Αγγελόπουλος
Αντιδήμαρχος Δημοτικής Αστυνομίας, Γραφείου Πολιτικής Άμυνας, Διαχείρισης και Ελέγχου Κοινοχρήστων χώρων
Αρμοδιότητες
α) Για την εποπτεία και ευθύνη:
- Της Δημοτικής Αστυνομίας,
- Του Γραφείου της πολιτικής άμυνας και
- Της διαχείρισης και ελέγχου της χρήσης των κοινοχρήστων χώρων
β) Την αποτελεσματική και αποδοτική άσκηση των αρμοδιοτήτων που έχουν θεσπισθεί με το νέο ΦΕΚ Β΄3258/25-6-2025
γ) Την έκδοση και υπογραφή αποφάσεων: επιβολής προστίμου σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος που εντάσσονται στο καθεστώς γνωστοποιήσεων, για παραβάσεις που σχετίζονται με τη λειτουργία τους, ελέγχου αυθαίρετων διαφημίσεων και παράνομων επιγραφών και πλαισίων που έχουν αναρτηθεί κατά παράβαση της κείμενης με την υπαίθρια διαφήμιση νομοθεσίας, εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου. Επίσης, την έκδοση και υπογραφή αδειών κατάληψης κοινόχρηστων χώρων, αδειών χρήσης κοινόχρηστων χώρων, προστίμων αυθαίρετης κατάληψης κοινοχρήστου χώρου σε συνεργασία με την αρμόδιες Οικονομικές Υπηρεσίες.
δ) Για την παραχώρηση ή άρση παραχώρησης χρήσης, κατάληψης (προσωρινής ή μακρόχρονης) κοινοχρήστου χώρου και ιδιαίτερα, κοινοχρήστων χώρων σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και εν γένει επιχειρήσεων που αδειοδοτούνται από τον Δήμο. Η παραχώρηση, κατάληψη κοινοχρήστου χώρου του Δήμου διενεργείται σε συνεργασία με την Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών και η τήρηση των όρων των εν λόγω αδειών και επιβολής κυρώσεων συνδράμετε απότη Δημοτική Αστυνομία.
ε) Την τήρηση κάθε είδους κανονιστικών αποφάσεων που εκδίδει η δημοτική αρχή και την επιβολή διοικητικών μέτρων που προβλέπονται για την παραβίαση των διατάξεών τους.
ζ) Την τήρηση των διατάξεων που αφορούν στην κυκλοφορία των πεζών, στην ελεγχόμενη στάθμευση και στη στάση και στάθμευση οχημάτων σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
η) Την τέλεση των πολιτικών γάμων.
θ) Την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου καθώς και την υπογραφή για τη χορήγηση αδειών εργαζομένων που υπάγονται στις Υπηρεσίες που εποπτεύει.
Ζαμπία Γαβαλά
Αντιδήμαρχος Καθημερινότητας Γειτονιών Ταύρου – Αλληλεγγύης, Σχέσεις με Συλλόγους Μεταναστών
Αρμοδιότητες
α) Την εποπτεία και τον έλεγχο των υπηρεσιών της Δημοτικής Ενότητας Ταύρου σε συνεργασία με τους αρμόδιους αντιδημάρχους και εντεταλμένους δημοτικούς συμβούλους.
β) Την καταγραφή και συγκέντρωση αιτημάτων πολιτών του Ταύρου που άπτονται της βελτίωσης ποιότητας της ζωής τους.
γ) Την συνεργασία με Συλλόγους και ένταξης Μεταναστών.
δ) Την τέλεση των πολιτικών γάμων.
ε) Την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου καθώς και την υπογραφή για τη χορήγηση αδειών εργαζομένων που υπάγονται στις Υπηρεσίες που εποπτεύει
Επιπλέον ορίζει ως άμισθους Αντιδημάρχους τους δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας τους εξής:
Ιωάννης Σάββας
Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και Υποδομών – Αστικού Σχεδιασμού Προσβασιμότητας – ΣΒΑΚ
Αρμοδιότητες
• Την εποπτεία της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Υποδομών (συντήρηση- επισκευή Δημοτικών Κτιρίων , Σχολικών Μονάδων και Κοινοχρήστων -Αθλητικών Χώρων)
α) Για την εκτέλεση και συντήρηση των κάθε είδους τεχνικών έργων, με στόχο την έγκαιρη , οικονομική και άριστη από επιστημονικής απόψεως πραγματοποίησή τους και για την αποτελεσματική παραγωγή τεχνικού έργου , σε ποσότητα, ποιότητα και οικονομικότητα.
β) Την εφαρμογή του Αστικού σχεδιασμού και τη εξασφάλιση προσβασιμότητας στον Δήμο που αφορούν στα δημοτικά κτίρια και εγκαταστάσεις (κατασκευή, συντήρηση, και εξοπλισμό τους), έργα διαμόρφωσης, διαρρύθμισης και εξωραϊσμού των κοινοχρήστων χώρων στην περιοχή του Δήμου (ανάπλαση οδών, πεζοδρομίων, πεζοδρόμων, χώρων πρασίνου, αθλητικών χώρων, κ.ο.κ.), έργα δικτύων υποδομής και οποιοδήποτε άλλα τεχνικά έργα.
γ) Την τέλεση των πολιτικών γάμων.
δ) Την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου καθώς και την υπογραφή για τη χορήγηση αδειών εργαζομένων που υπάγονται στις Υπηρεσίες που εποπτεύει.
Δέσποινα Λουκάκη – Κουτσούκου
Αντιδήμαρχος Παιδικών σταθμών Παιδικής Μέριμνας- ΚΑΠΗ-ΚΔΑΠ ΜΕΑ
Αρμοδιότητες
α)Την ευθύνη της λειτουργίας και ειδικότερα των παιδικών-βρεφονηπιακών σταθμών,
1) Τμήμα Εκπαίδευσης Προσχολικής Αγωγής Α’ Βρεφονηπιακού Σταθμού Μοσχάτου, 2) Τμήμα Εκπαίδευσης Προσχολικής Αγωγής Β’ Βρεφονηπιακού Σταθμού Μοσχάτου, 3) Τμήμα Εκπαίδευσης Προσχολικής Αγωγής Γ’ Βρεφονηπιακού Σταθμού Μοσχάτου, 4) Τμήμα Εκπαίδευσης Προσχολικής Αγωγής Δ’ Βρεφονηπιακού Σταθμού Μοσχάτου, 5) Τμήμα Εκπαίδευσης Προσχολικής Αγωγής Α’ Παιδικού Σταθμού Ταύρου, 6) Τμήμα Εκπαίδευσης Προσχολικής Αγωγής Β’ Βρεφονηπιακού Σταθμού Ταύρου.
β)Την οργάνωσης και την εύρυθμη λειτουργία των ΚΑΠΗ Μοσχάτου και Ταύρου και γ)Την ευθύνη λειτουργίας ΚΔΑΠ & ΚΔΑΠ ΜΕΑ του Δήμου
δ) Τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των υποδομών αλλά και την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών που αφορούν στην λειτουργία των παιδικών-βρεφονηπιακών σταθμών, των ΚΑΠΗ και ΚΔΑΠ & ΚΔΑΠ ΜΕΑ του Δήμου
ε) Την υλοποίηση και εφαρμογή προγραμμάτων που σχετίζονται με την λειτουργία τους (π.χ προγράμματα ΕΕΤΑΑ κλπ).
ζ) Την τέλεση των πολιτικών γάμων.
η) Την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου καθώς και την υπογραφή για τη χορήγηση αδειών εργαζομένων που υπάγονται στις Υπηρεσίες που εποπτεύει.
Παντελεήμων Δείξιμος
Αντιδήμαρχος Πολιτισμού
,Ωδείου, Πολιτιστικών θεσμών, εκδηλώσεων, Ίδρυση Μουσείου
Αρμοδιότητες
α) Την εκπόνηση, τον προγραμματισμό, το σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση μίας ενιαίας πολιτιστικής πολιτικής σε ότι αφορά τους πολιτιστικούς θεσμούς – προγράμματα, καλλιτεχνικές δραστηριότητες και λειτουργίες στο πεδίο του θεματικού αντικειμένου τους
β) Την υλοποίηση Προγραμμάτων και εκπαιδευτικών δράσεων Πολιτισμού
γ) Την εποπτεία του σχεδιασμού και της υλοποίησης των ετήσιων φεστιβάλ και πολιτιστικών θεσμών και εκδηλώσεων του Δήμου.
δ) Την μέριμνα για την εφαρμογή πολιτικών όλων των μορφών τέχνης και σύγχρονου πολιτισμού και η προβολή των πολιτιστικών αγαθών και των πολιτιστικών έργων που παράγονται σε τοπικό επίπεδο με τη δημιουργία πολιτιστικών και πνευματικών κέντρων, μουσείων, πινακοθηκών, κινηματογράφων και θεάτρων, φιλαρμονικών και σχολών διδασκαλίας μουσικής, σχολών χορού, ζωγραφικής, γλυπτικής κ.λπ.
ε) Την ευθύνη για τους Δημοτικούς Κινηματογράφους.
ζ) Την ευθύνη της λειτουργίας του Ωδείου.
η) Την ίδρυση και λειτουργία Μουσείου για την πόλη και την ιστορία της, για τη διάσωση και την προβολή του μνημονικού υλικού.
θ) Την τέλεση των πολιτικών γάμων.
ι) Την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου καθώς και την υπογραφή για τη χορήγηση αδειών εργαζομένων που υπάγονται στις Υπηρεσίες που εποπτεύει.
Σε περίπτωση απουσίας η κωλύματος, τον Δήμαρχο αναπληρώνει στα καθήκοντά του η Αντιδήμαρχος Παιδικών σταθμών Παιδικής Μέριμνας- ΚΑΠΗ-ΚΔΑΠ ΜΕΑ, Δέσποινα Λουκάκη-Κουτσούκου.
Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.
Η θητεία των Αντιδημάρχων ορίζεται για ένα (1) έτος, από την 1η/7/2025 έως και τις 30/6/2026 Η παρούσα απόφαση να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.
Εντεταλμένοι Σύμβουλοι
Οι Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι του Δήμου (χωρίς αμοιβή), για την εποπτεία και τον συντονισμό των διαφόρων τομέων είναι οι εξής:
- Ιωάννης Κόλλιας: Εντεταλμένος Σύμβουλος Β/βάθμιας Εκπαίδευσης, Μαζικού Αθλητισμού (τμήματα Αθλητισμού Δήμου) – Σχολικών Αγώνων -Πρασίνου.
- Χριστίνα Χατζελένη: Εντεταλμένη σύμβουλος Δημόσιας Υγείας , Ισότητας Φύλλων, Εθελοντισμού, Κοινωνικών Ιατρείων, Κοινωνικού Φαρμακείου, Σχέσεις με Δημόσιες Δομές Υγείας.
- Αλέξανδρος Γαβαλάς: Εντεταλμένος σύμβουλος Νεολαίας, Ενεργειών Αντιμετώπισης Συνεπειών Κλιματικής Κρίσης .
- Ιωάννης Σαλτερής: Εντεταλμένος σύμβουλος Ανάπτυξης, Επιχειρηματικότητας και Επενδύσεων, Διεθνών Σχέσεων, Σχέσεων με Επαγγελματικούς – Συλλόγους, ΣΒΑΚ, Κυκλοφοριακής Οργάνωσης, Συμβουλίου Παραβατικότητας, Λαϊκών Αγορών.
- Παναγιώτης Παπασταθακόπουλος: Εντεταλμένος σύμβουλος Α/Βάθμιας Εκπαίδευσης, Νέων Τεχνολογιών Ρομποτικής, ΣΦΗΟ, Εξοικονόμησης Ενέργειας, Ενεργειακής Κοινότητας.
- Δημήτριος Τριβυζάκης: Εντεταλμένος σύμβουλος Γραφείου Ενημέρωσης Ανέργων, Προγράμματα Κοινωφερλούς Εργασίας ΔΥΠΑ, Οργάνωσης Πολιτιστικών Εκδηλώσεων, Σχέσεων με Πολιτιστικούς Συλλόγους.