Αντιδήμαρχοι – Eντεταλμένοι Σύμβουλοι

Αντιδήμαρχοι

Αθανάσιος Ντερέκας

Αντιδήμαρχος Κυκλικής Οικονομίας – Καθαριότητας – Ανακύκλωση – Συντονισμός δράσεων   και  εποπτεία  Πολιτικής  Προστασίας

α) Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος , Κυκλικής Οικονομίας και Ανακύκλωσης και ειδικότερα των τμημάτων:

  • Αποκομιδής
  • Διαχείρισης Ανακύκλωσης και Αδρανών Υλικών,
  • Διαχείρισης Κίνησης Οχημάτων
  • Συντήρησης οχημάτων και λοιπού μηχανολογικού εξοπλισμού.

β) Την διαχείριση θεμάτων για την εξασφάλιση της αποκομιδής και της μεταφοράς των απορριμμάτων, της διαχείρισης των ανακυκλώσιμων υλικών, της καθαριότητας των κοινοχρήστων χώρων και της συντήρησης των οχημάτων του Δήμου.

γ) Τον συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας, το οποίο περιλαμβάνει τον σχεδιασμό της Πολιτικής Προστασίας, την εφαρμογή του Εθνικού Σχεδιασμού Πολιτικής Προστασίας, την μέριμνα για την εφαρμογή των σχετικών προγραμμάτων μέτρων και δράσεων στο πλαίσιο του εθνικού και περιφερειακού σχεδιασμού, τον σχεδιασμό προληπτικών μέτρων για την αντιμετώπιση κινδύνων και την αποκατάσταση καταστροφών που συμβαίνουν στην περιοχή του Δήμου.

δ) Την ευθύνη της λειτουργίας του Συντονιστικού Τοπικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας.

ε) Την καταγραφή και απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων οχημάτων και συνεργασία με την Οικονομική Υπηρεσία για την είσπραξη των αναλογούντων εσόδων.

ζ) Την τέλεση των πολιτικών γάμων.

η)  Την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου  καθώς και την υπογραφή για τη χορήγηση αδειών εργαζομένων που υπάγονται στις Υπηρεσίες που εποπτεύει.

Βασίλειος Γρούμπας

Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών, ΚΕΠ, Ανάπλαση Σφαγείων, Ψηφιακής Διακυβέρνησης

α) Την εποπτεία και ευθύνη της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών και ειδικότερα των τμημάτων:

  • Διοικητικής Μέριμνας και Ολικής Διαχείρισης Εγγράφων
  • Ανθρωπίνου Δυναμικού και Αμοιβών Εργαζομένων
  • Αστικής Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου
  • Υποστήριξης Συλλογικών Οργάνων

β) την  εποπτεία και  ευθύνη λειτουργίας του τμήματος Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείων ΔΕ Μοσχάτου – Ταύρου.

γ) την  εποπτεία και  ευθύνη λειτουργίας της Διεύθυνσης των ΚΕΠ στις Δημοτικές Ενότητες Μοσχάτου και Ταύρου.

δ) την εκπόνηση, τον προγραμματισμό, την εφαρμογή και αξιολόγηση των πολιτικών, των συστημάτων και των διαδικασιών που αποσκοπούν στην εύρυθμη, αξιοκρατική και ορθολογική διοίκηση και διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού του Δήμου. Επίσης οι αρμοδιότητες αποσκοπούν στον έλεγχο, στον συντονισμό και στη βελτίωση της διοικητικής ικανότητας των επιμέρους οργανικών μονάδων, στην παροχή πληροφοριών και αποτελεσματικών αποδοτικών υπηρεσιών για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη, στον συντονισμό, στην οργάνωση και στον έλεγχο των εκλογικών διαδικασιών.

ε) την τέλεση των πολιτικών γάμων

ζ) την ευθύνη για την ολοκλήρωση όλων των απαραίτητων ενεργειών και διαδικασιών για την Ανάπλαση των Σφαγείων

η) τον σχεδιασμό και την υλοποίηση πολιτικών και δράσεων για την ψηφιοποίηση των Υπηρεσιών του Δήμου και την υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού του.

θ) την υλοποίηση δράσεων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης καθώς και δράσεων σχετικών με τα ανοικτά δεδομένα, την τεχνητή νοημοσύνη, την ψηφιακή προσβασιμότητα, την ψηφιακή οικονομία και τις ψηφιακές δεξιότητες, δράσεις δηλαδή με ευρύτερες κοινωνικές και αναπτυξιακές επιπτώσεις.

ι) την καταγραφή και συγκέντρωση αιτημάτων πολιτών που άπτονται της βελτίωσης ποιότητας της ζωής τους, την οριζόντια επικοινωνία – συνεργασία με τους καθ΄ ύλην Αντιδημάρχους που προΐστανται των αντίστοιχων υπηρεσιών, για την επίλυσή τους.

κ) την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου  καθώς και την υπογραφή για τη χορήγηση αδειών εργαζομένων που υπάγονται στις Υπηρεσίες που εποπτεύει.

Γεώργιος Φελλάς

Αντιδήμαρχος Αθλητισμού, Σχολικού Αθλητισμού, Σχολικών αγώνων, Μαζικού αθλητισμού,  Λειτουργίας Αθλητικών εγκαταστάσεων,  Πρασίνου, Παιδικών Χαρών

α) την εποπτεία και ευθύνη των τμημάτων:

  • Αθλητισμού και Νέας Γενιάς
  • Πρασίνου

β) την εποπτεία και ευθύνη της εφαρμογής προγραμμάτων ενίσχυσης του μαζικού, ερασιτεχνικού και μαθητικού αθλητισμού και την διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων, σε συνεργασία με τους καθ΄ύλην αρμόδιους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

γ) τη μέριμνα ως προς την επάρκεια του αθλητικού υλικού των προγραμμάτων, των εκδηλώσεων όπως και του εξοπλισμού των αθλητικών εγκαταστάσεων.

δ) την εποπτεία και ευθύνη του σχεδιασμού και της υλοποίησης προγραμμάτων και αθλητικών εκδηλώσεων τοπικής σημασίας.

ε) την εποπτεία και ευθύνη των διαφημίσεων στις δημοτικές αθλητικές εγκαταστάσεις και την εξεύρεση χορηγιών με στόχο την προώθηση των αθλητικών δραστηριοτήτων.

ζ) την εποπτεία και την ευθύνη για τη λειτουργία και διαχείριση των αθλητικών εγκαταστάσεων, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου.

η) την εποπτεία για την εφαρμογή και την τήρηση των μέτρων για την ασφάλεια, υγιεινή και προστασία της δημόσιας υγείας στις αθλητικές εγκαταστάσεις και υποδομές, σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές και πρότυπα.

θ) την προστασία και αναβάθμιση του τοπικού φυσικού περιβάλλοντος με την λήψη των κατάλληλων μέτρων και την ρύθμιση των σχετικών δραστηριοτήτων καθώς και για την συντήρηση των χώρων πρασίνου, δεντροστοιχιών κ.α.

ι) την εποπτεία των κάθε είδους τεχνικών μέσων και υλικών που απαιτούνται για την αποτελεσματική και αποδοτική εκτέλεση των λειτουργιών συντήρησης και αναβάθμισης πρασίνου του Δήμου (τεχνικά μέσα, εργαλεία, λιπάσματα, φάρμακα κ.λπ.).

κ) την ευθύνη της λειτουργίας των Παιδικών Χαρών (π.χ ωράριο λειτουργίας) του Δήμου και την μέριμνα για την προμήθεια και συντήρηση των οργάνων των Παιδικών Χαρών.

λ) Την τέλεση των πολιτικών γάμων.

μ)  Την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου  καθώς και την υπογραφή για τη χορήγηση αδειών εργαζομένων που υπάγονται στις Υπηρεσίες που εποπτεύει.

Δημήτριος Ζώταλης

Αντιδήμαρχος Περιβαλλοντικού Σχεδιασμού, Ενέργειας, Δημόσιας Υγείας, Αδέσποτων και Δεσποζόμενων ζώων, Καθημερινότητας γειτονιών Μοσχάτου

α) την εποπτεία και ευθύνη:

  • Περιβαλλοντικού Σχεδιασμού
  • Ενέργειας  και Δημόσιας Υγείας

β) Την μέριμνα για τα δεσποζόμενα και αδέσποτα ζώα (περισυλλογή, δημιουργία , λειτουργία καταφυγίων κ.λπ.). 5 ι) Την τέλεση των πολιτικών γάμων. κ) Την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου καθώς και την υπογραφή για τη χορήγηση αδειών εργαζομένων που υπάγονται στις Υπηρεσίες που εποπτεύει.

γ) Την εποπτεία και ευθύνη της Υγειονομικής Πρόληψης και θεμάτων που άπτονται της υγείας.

δ) Την εποπτεία και την ευθύνη για το σχεδιασμό, προγραμματισμό και την μέριμνα για την εφαρμογή δράσεων και μέτρων για την προστασία και αναβάθμιση του περιβάλλοντος στην περιοχή του Δήμου.

ε) Τη μέριμνα για τη συμμετοχή του Δήμου σε δίκτυα ανταλλαγής πληροφοριών και τεχνογνωσίας με άλλους Δήμους, για την αντιμετώπιση περιβαλλοντικών θεμάτων, καθώς και για την ανταλλαγή καλών πρακτικών σε θέματα σχετικά με την ποιότητα ζωής και την αστική αναβάθμιση.

ζ) Την μέριμνα για την υλοποίηση προγραμμάτων και πρωτοβουλιών του Δήμου, για την αειφόρο περιβαλλοντική και αστική ανάπτυξη της πόλης.

η) Τη μέριμνα και την εποπτεία για τη συνεργασία των υπηρεσιών με τους αρμόδιους φορείς (Περιφέρεια και Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας) για την παρακολούθηση των τιμών των ατμοσφαιρικών ρύπων, για την παροχή ενημέρωσης, εφόσον ζητηθεί αρμοδίως.

θ) Την παρακολούθηση του «Συμφώνου των Δημάρχων».

ι) την καταγραφή και συγκέντρωση αιτημάτων πολιτών του Μοσχάτου που άπτονται της βελτίωσης ποιότητας της ζωής τους.

κ) την καταγραφή και διαχείριση θεμάτων της Δημοτικής Ενότητας Μοσχάτου.

λ) την επιμέλεια και εποπτεία τήρησης του γενικού αρχείου του Δήμου.

μ) Την τέλεση των πολιτικών γάμων.

ν) Την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου  καθώς και την υπογραφή για τη χορήγηση αδειών εργαζομένων που υπάγονται στις Υπηρεσίες που εποπτεύει.

Αικατερίνη Καρύδη

Αντιδήμαρχος  Παιδείας – Δια βίου μάθησης- Κοινωνικής Μέριμνας και Αλληλεγγύης, Ιατρικής Πρόληψης και Φροντίδας

α) την εποπτεία και ευθύνη του τμήματος Παιδείας, Βιβλιοθηκών και Δια Βίου Μάθησης για την εκπόνηση και υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και προγραμμάτων κατάρτισης που αφορούν διαφορετικές ηλικιακές ομάδες, καθώς και της λειτουργίας του Κοινωνικού Φροντιστηρίου.

β) Κοινωνικής Μέριμνας Συμβουλευτικής και Ισότητας των Φύλων, Κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ+

γ) Κοινωνικών Δομών  (ΤΕΒΑ , Κέντρο Κοινότητας, Κοινωνικό Παντοπωλείο-Συσσίτιο και των πάσης φύσεως εθελοντικών δομών που αναδεικνύονται) σε συνεργασία με τους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους που έχουν σχετικές αρμοδιότητες στον τομέα της Κοινωνικής Πολιτικής.

δ) την μέριμνα για την εφαρμογή προγραμμάτων Κοινωνικής πολιτικής, Κοινωνικής Πρόνοιας – Προστασίας, Ιατρικής Πρόληψης και Φροντίδας σε συνεργασία με τους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους που έχουν σχετικές αρμοδιότητες στον τομέα της Κοινωνικής Πολιτικής.

ε) την εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό, όλων των πράξεων που αφορούν την αρμοδιότητα της μέριμνας και του ελέγχου της κατάστασης όλων των σχολικών κτιρίων (καταγραφή ζημιών, αξιολόγηση, προγραμματισμό).

Ιωάννης Σάββας

Αντιδήμαρχος Υποδομών και Δόμησης

α) την εκτέλεση των κάθε είδους έργων που αφορούν δημοτικά κτίρια και εγκαταστάσεις (κατασκευή, συντήρηση, επισκευή, διακόσμηση και εξοπλισμό τους), έργα διαμόρφωσης, διαρρύθμισης και εξωραϊσμού των κοινοχρήστων χώρων στην περιοχή του Δήμου (ανάπλαση οδών, πεζοδρομίων, πεζόδρομοι, τεχνικά έργα χώρων πρασίνου, αθλητικοί χώροι, αρχαιολογικοί χώροι και μνημεία, κοιμητήρια κ.λπ.), έργα δικτύων υποδομής (αποχέτευσης, λυμάτων και όμβριων υδάτων), οποιοδήποτε άλλα τεχνικά έργα.

β) την εφαρμογή του πολεοδομικού Σχεδιασμού, την έκδοση και έλεγχο εφαρμογής των οικοδομικών αδειών και τον έλεγχο των αυθαίρετων κατασκευών.

γ) την συνεργασία με όλους τους αρμόδιους φορείς για θέματα Πολεοδομίας και Πολεοδομικών παρεμβάσεων με στόχο την αναβάθμιση στους τομείς αυτούς.

δ) την τέλεση των πολιτικών γάμων.

ε) την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου  καθώς και την υπογραφή για τη χορήγηση αδειών εργαζομένων που υπάγονται στις Υπηρεσίες που εποπτεύει.

Σπύρος Αγγελόπουλος

Αντιδήμαρχος  Δημοτικής Αστυνομίας, ελέγχου κατάληψης κοινοχρήστων χώρων, θέσεων στάθμευσης ΑΜΕΑ, δημοτικής περιουσίας, επιμετρήσεων τ.μ. δημοτικών τελών

α) την εποπτεία και ευθύνη:

  • Της Δημοτικής Αστυνομίας
  • Της Δημοτικής Περιουσίας,

β) την αποτελεσματική και αποδοτική άσκηση των αρμοδιοτήτων που έχουν θεσπισθεί με το άρθρο 1 του ν. 3731|2008.

γ) την έκδοση και υπογραφή αποφάσεων: επιβολής προστίμου σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος που εντάσσονται στο καθεστώς γνωστοποιήσεων, για παραβάσεις που σχετίζονται με τη λειτουργία τους, ελέγχου αυθαίρετων διαφημίσεων και παράνομων επιγραφών και πλαισίων που έχουν αναρτηθεί κατά παράβαση της κείμενης με την υπαίθρια διαφήμιση νομοθεσίας, εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου. Επίσης, την έκδοση και υπογραφή αδειών κατάληψης κοινόχρηστων χώρων, αδειών χρήσης κοινόχρηστων χώρων, προστίμων αυθαίρετης κατάληψης κοινοχρήστου χώρου.

δ) την τήρηση κάθε είδους κανονιστικών αποφάσεων που εκδίδει η δημοτική αρχή και την επιβολή διοικητικών μέτρων που προβλέπονται για την παραβίαση των διατάξεών τους.

ε) την τήρηση των διατάξεων που αφορούν στην κυκλοφορία των πεζών, στην ελεγχόμενη στάθμευση και στη στάση και στάθμευση οχημάτων σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

ζ) την διαχείριση των θεμάτων που αφορούν την διασφάλιση και την αξιοποίηση της Δημοτικής Περιουσίας

η) την τέλεση των πολιτικών γάμων.

θ)  την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου  καθώς και την υπογραφή για τη χορήγηση αδειών εργαζομένων που υπάγονται στις Υπηρεσίες που εποπτεύει.

Ζαμπία Γαβαλά

Αντιδήμαρχος Καθημερινότητας Γειτονιών Ταύρου και Εθελοντισμού, Αλληλεγγύης, Σχέσεις με Συλλόγους Μεταναστών

α) την εποπτεία και τον έλεγχο των υπηρεσιών της Δημοτικής Ενότητας Ταύρου σε συνεργασία με τους αρμόδιους αντιδημάρχους και εντεταλμένους δημοτικούς συμβούλους.

β) την καταγραφή και συγκέντρωση αιτημάτων πολιτών του Ταύρου που άπτονται της βελτίωσης ποιότητας της ζωής τους.

γ) την καταγραφή και διαχείριση θεμάτων της Δημοτικής Ενότητας Ταύρου.

δ) την προώθηση και υποστήριξη εθελοντικών δράσεων που αφορούν θέματα όπως καταπολέμηση της φτώχειας, βοήθεια σε άτομα με αναπηρίες ή άλλες δυσκολίες, υποστήριξη προσφύγων και μεταναστών, κακοποιημένων παιδιών και γυναικών, προστασία του περιβάλλοντος, ανθρώπινα δικαιώματα, προστασία καταναλωτή κ.α..

ε) την συνεργασία με Συλλόγους Μεταναστών.

ζ) Την τέλεση των πολιτικών γάμων.

η) την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου  καθώς και την υπογραφή για τη χορήγηση αδειών εργαζομένων που υπάγονται στις Υπηρεσίες που εποπτεύει

Επιπλέον ορίζει άμισθους Αντιδημάρχους τους δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως εξής:

Αριστείδης Κρεμμύδας

Αντιδήμαρχος Οικονομικών,  Συγχρηματοδοτούμενων Έργων,  Ίδρυση Αναπτυξιακής Εταιρείας  Κοινωνικής Οικονομίας

α) Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και ειδικότερα  των τμημάτων:

  • Προϋπολογισμού, Εξόδων και Εκκαθάρισης Δαπανών
  • Εσόδων, Έκδοσης και ρύθμισης αδειών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων
  • Ταμειακής Υπηρεσίας και
  • Προμηθειών και Διαχείρισης Αποθηκών

β) Την υπογραφή των αποφάσεων ανάληψης υποχρεώσεων, για την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων  των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 περ. ε του άρθρου 203 του ν. 4555/2018.

γ) Την τήρηση της οικονομικής πολιτικής του Δήμου, την σωστή απεικόνιση των οικονομικών πράξεων και την διαχείριση των εσόδων και δαπανών του, καθώς και την είσπραξη των πάσης φύσεων εσόδων του Δήμου.

δ) Τον συντονισμό, την πρόοδο και υλοποίηση των συγχρηματοδοτούμενων έργων στα οποία συμμετέχει ο Δήμος τηρώντας τα απαραίτητα χρονοδιαγράμματα και τον οικονομικό προγραμματισμό.

ε) την ευθύνη για την ίδρυση Αναπτυξιακής Εταιρείας  Κοινωνικής Οικονομίας

ζ) Την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου  καθώς και την υπογραφή για τη χορήγηση αδειών εργαζομένων που υπάγονται στις Υπηρεσίες που εποπτεύει.

η) την τέλεση των πολιτικών γάμων

Δέσποινα Λουκάκη – Κουτσούκου

Αντιδήμαρχος  Παιδικών σταθμών Παιδικής Μέριμνας- ΚΑΠΗ-ΚΔΑΠ ΜΕΑ

α) την ευθύνη της λειτουργίας των παιδικών-βρεφονηπιακών σταθμών, των ΚΑΠΗ και ΚΔΑΠ ΜΕΑ του Δήμου.

β) τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των υποδομών αλλά και την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών που αφορούν στην λειτουργία των παιδικών-βρεφονηπιακών σταθμών, των ΚΑΠΗ και ΚΔΑΠ ΜΕΑ του Δήμου

γ) την υλοποίηση και εφαρμογή προγραμμάτων που σχετίζονται με την λειτουργία τους (π.χ προγράμματα ΕΕΤΑΑ κλπ).

δ) Την τέλεση των πολιτικών γάμων.

ε) την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου  καθώς και την υπογραφή για τη χορήγηση αδειών εργαζομένων που υπάγονται στις Υπηρεσίες που εποπτεύει

Παντελεήμων Δείξιμος

Αντιδήμαρχος Πολιτισμού , Ωδείου, Πολιτιστικών θεσμών, εκδηλώσεων, Ίδρυση Μουσείου

α) την εκπόνηση, τον προγραμματισμό, το σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση μίας ενιαίας πολιτιστικής πολιτικής που αφορά πολιτιστικούς θεσμούς και προγράμματα, καλλιτεχνικές δραστηριότητες και λειτουργίες στο πεδίο του θεματικού αντικειμένου τους

β) την υλοποίηση Προγραμμάτων και εκπαιδευτικών δράσεων Πολιτισμού

γ) την εποπτεία του σχεδιασμού και της υλοποίησης των ετήσιων φεστιβάλ και πολιτιστικών θεσμών και εκδηλώσεων του Δήμου.

δ) την μέριμνα για την εφαρμογή πολιτικών για την ανάδειξη και προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς, τοπικής και εθνικής με τη δημιουργία πολιτιστικών και πνευματικών κέντρων, μουσείων, πινακοθηκών, κινηματογράφων και θεάτρων, σχολών διδασκαλίας μουσικής, χορού, ζωγραφικής , γλυπτικής κ.λπ.

ε) την ίδρυση μουσείου τοπικής Ιστορίας

ζ) την ευθύνη της λειτουργίας του δημοτικού ωδείου και την υλοποίηση προγραμμάτων που σχετίζονται με αυτό.

ζ) Την τέλεση των πολιτικών γάμων.

η) την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου  καθώς και την υπογραφή για τη χορήγηση αδειών εργαζομένων που υπάγονται στις Υπηρεσίες που εποπτεύει


Εντεταλμένοι Σύμβουλοι

Οι Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι του Δήμου (χωρίς αμοιβή), για την εποπτεία και τον συντονισμό των διαφόρων τομέων είναι οι εξής:

  1. Ιωάννης Κόλλιας: Εντεταλμένος Σύμβουλος Β/βάθμιας Εκπαίδευσης, Μαζικού Αθλητισμού (τμήματα Αθλητισμού Δήμου) – Σχολικών Αγώνων -Πρασίνου.
  2. Χριστίνα Χατζελένη: Εντεταλμένη σύμβουλος Δημόσιας Υγείας , Ισότητας Φύλλων, Εθελοντισμού, Κοινωνικών Ιατρείων, Κοινωνικού Φαρμακείου, Σχέσεις με Δημόσιες Δομές Υγείας.
  3. Αλέξανδρος Γαβαλάς: Εντεταλμένος σύμβουλος Νεολαίας, Ενεργειών Αντιμετώπισης Συνεπειών Κλιματικής Κρίσης .
  4. Ιωάννης Σαλτερής: Εντεταλμένος σύμβουλος Ανάπτυξης, Επιχειρηματικότητας και Επενδύσεων, Διεθνών Σχέσεων, Σχέσεων με Επαγγελματικούς – Συλλόγους, ΣΒΑΚ, Κυκλοφοριακής Οργάνωσης, Συμβουλίου Παραβατικότητας, Λαϊκών Αγορών.
  5. Παναγιώτης Παπασταθακόπουλος: Εντεταλμένος σύμβουλος Α/Βάθμιας Εκπαίδευσης, Νέων Τεχνολογιών Ρομποτικής, ΣΦΗΟ, Εξοικονόμησης Ενέργειας, Ενεργειακής Κοινότητας.
  6. Δημήτριος Τριβυζάκης: Εντεταλμένος σύμβουλος Γραφείου Ενημέρωσης Ανέργων, Προγράμματα Κοινωφερλούς Εργασίας ΔΥΠΑ, Οργάνωσης Πολιτιστικών Εκδηλώσεων, Σχέσεων με Πολιτιστικούς Συλλόγους.


Ο Δήμος