Με επιτυχία ολοκληρώθηκε από τη Διεύθυνση Κοινωνικής Μέριμνας και Αλληλεγγύης του Δήμου μας το ψυχοεκπαιδευτικό πρόγραμμα Θετικής Ψυχολογίας για ενήλικες ηλικίας 60+, με τίτλο: «Ζωή στα Χρόνια μας: Καλλιεργώντας την Ψυχική Άνθιση σε Κάθε Στάδιο της Ζωής».
Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα Θετικής Ψυχολογίας για ενήλικες ηλικίας 60+, με τίτλο «Ζωή στα Χρόνια μας: Καλλιεργώντας την Ψυχική Άνθιση σε Κάθε Στάδιο της Ζωής», το οποίο υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Κοινωνικής Μέριμνας και Αλληλεγγύης του Δήμου μας.
Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε με στόχο την ενίσχυση της ψυχικής ευημερίας, της ανθεκτικότητας και της ποιότητας ζωής των συμμετεχόντων, αναδεικνύοντας τις δυνατότητες προσωπικής ανάπτυξης που υπάρχουν σε κάθε ηλικιακή φάση. Μέσα από σύγχρονες προσεγγίσεις της Θετικής Ψυχολογίας, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν θέματα όπως η ευγνωμοσύνη, η αισιοδοξία, οι θετικές σχέσεις, η αναγνώριση προσωπικών δυνάμεων, η νοηματοδότηση της ζωής, η καλλιέργεια της ψυχικής ανθεκτικότητας κ.α.
Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων, αναπτύχθηκε κλίμα εμπιστοσύνης, συνεργασίας και μοιράσματος εμπειριών που ενίσχυσε το αίσθημα του ανήκειν και της κοινωνικής σύνδεσης.
Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε από τον Φεβρουάριο έως τον Ιούνιο του 2026 και αποτελούνταν από εννέα βιωματικές συναντήσεις.
Η ενεργός συμμετοχή των συμμετεχόντων κατέδειξε ότι η ψυχική άνθιση δεν αποτελεί προνόμιο κάποιας συγκεκριμένης ηλικίας, αλλά είναι μια διαρκής διαδικασία που μπορεί να καλλιεργείται σε όλη τη διάρκεια της ζωής.
Θερμές ευχαριστίες απευθύνονται σε όλους τους συμμετέχοντες για την ενεργή παρουσία, τη δέσμευση και τη συμβολή τους στη δημιουργία μιας ζωντανής κοινότητας μάθησης και προσωπικής ανάπτυξης.
Ο Δήμαρχος Μοσχάτου – Ταύρου, Ανδρέας Γ. Ευθυμίου δήλωσε σχετικά: «Ως Δημοτική Αρχή πιστεύουμε ότι η ενεργός και δημιουργική γήρανση αποτελεί δικαίωμα όλων και ότι η ψυχική υγεία και ευημερία είναι εξίσου σημαντικές με τη σωματική υγεία. Συνεχίζουμε να σχεδιάζουμε και να υλοποιούμε δράσεις που προάγουν τη συμμετοχή, την κοινωνική συνοχή και την προσωπική ανάπτυξη των πολιτών μας σε κάθε ηλικία.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά το προσωπικό των Κοινωνικών Υπηρεσιών μας για τη σημαντική αυτή πρωτοβουλία και διοργάνωση και όλους τους συμμετέχοντες για την εμπιστοσύνη τους. Το φετινό πρόγραμμα αποτελεί για εμάς πηγή έμπνευσης και κίνητρο για τη συνέχιση αντίστοιχων δράσεων».


