Ξεκίνησε η 1η Ανθοκομική Έκθεση του Δήμου Μοσχάτου – Ταύρου με πολιτιστικές δράσεις και τη συναυλία του Δημήτρη Σταρόβα και των Starovas Band
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η έναρξη της 1ης Ανθοκομικής Έκθεσης του Δήμου Μοσχάτου – Ταύρου τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026, σηματοδοτώντας την έναρξη ενός νέου θεσμού που συνδυάζει την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, τον πολιτισμό και την εκπαίδευση.
Από τις πρώτες ώρες λειτουργίας της, η έκθεση υποδέχθηκε επισκέπτες όλων των ηλικιών, οι οποίοι περιηγήθηκαν στους χώρους της διοργάνωσης, ενημερώθηκαν για δράσεις που αφορούν το αστικό πράσινο και το περιβάλλον και συμμετείχαν στις παράλληλες εκδηλώσεις. Μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν το πολύχρωμο πρόγραμμα με face painting, μασκότ και το εντυπωσιακό Bubble Show, το οποίο κέρδισε τις εντυπώσεις των παιδιών.
Την πρώτη ημέρα λειτούργησε επίσης το εκπαιδευτικό περίπτερο με δράσεις φιλαναγνωσίας και παρουσίαση βιβλίων, ενώ η βραδιά κορυφώθηκε με τη μεγάλη συναυλία του Δημήτρη Στάροβα και των Starovas Band, οι οποίοι παρουσίασαν το πρόγραμμα «STAR OVATION – Το Rock που δεν ξεχάσαμε». To κοινό διασκέδασε με αγαπημένες μουσικές επιτυχίες, δημιουργώντας μια ξεχωριστή μουσική βραδιά.
Την εκδήλωση χαιρέτισε ο Δήμαρχος Μοσχάτου – Ταύρου, Ανδρέας Ευθυμίου. Στην έναρξη της 1ης Ανθοκομικής Έκθεσης παρευρέθηκαν ο Υφυπουργός Εσωτερικών Βασίλης Σπανάκης, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, Αντιδήμαρχοι και μέλη της Δημοτικής Αρχής, ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Μοσχάτου – Ταύρου, εκπρόσωποι φορέων της πόλης, καθώς και πλήθος δημοτών, επιβεβαιώνοντας το ενδιαφέρον της τοπικής κοινωνίας για δράσεις που προάγουν την ποιότητα ζωής, τον πολιτισμό και την περιβαλλοντική συνείδηση.
Η 1η Ανθοκομική Έκθεση συνεχίζεται με ένα πλούσιο πρόγραμμα εκπαιδευτικών, πολιτιστικών και περιβαλλοντικών δράσεων, προσφέροντας καθημερινά ξεχωριστές εμπειρίες για όλες τις ηλικίες.
Πρόγραμμα Τρίτης 23 Ιουνίου 2026
10:30 – 12:00-Εκπαιδευτικό Περίπτερο – «Οι Μικροί Κηπουροί»
Μέσα από την αφήγηση παραμυθιών για τη φύση, τα βότανα και τα λουλούδια, τα παιδιά θα γνωρίσουν το φυσικό περιβάλλον, θα ευαισθητοποιηθούν σε θέματα προστασίας του και θα αναπτύξουν υπεύθυνη περιβαλλοντική συμπεριφορά. Στο τέλος του εργαστηρίου θα φυτέψουν αρωματικά φυτά σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο και θα πάρουν μαζί τους το δικό τους γλαστράκι με αρωματικό φυτό για να το φροντίσουν στο σπίτι.
18:30 – 20:30-Παρουσίαση βιβλίου «Το βιολί που ήθελε να τραγουδάει» της συγγραφέως Ισαβέλλας Τηλεμάχου, από τη συγγραφέα και σύμβουλο ψυχικής υγείας Στεφανία Ρουλάκη.
19:30 – 20:30 – Διαδραστική μουσικοαφηγηματική παράσταση
«Μετρώ της φύσης τις πληγές και τις γιατροπορεύω». Μια ξεχωριστή παράσταση από τις «Σουσουράδες», με τραγούδια, αφήγηση και θεατρικά στοιχεία εμπνευσμένα από τη φύση, τα ζώα και τη φαντασία των παιδιών.
Πρόγραμμα Τετάρτης 24 Ιουνίου 2026
10:30 – 12:00 Εκπαιδευτικό Περίπτερο – «Οι Μικροί Κηπουροί»
Συνέχεια του επιτυχημένου εκπαιδευτικού προγράμματος με βιωματικές δραστηριότητες για τη φύση, τα φυτά και το περιβάλλον.
19:30 – 20:30-Παρουσίαση βιβλίου «Η Πράσινη Βασίλισσα» του Γιώργου Χλούπη και του βιβλίου «Ο μυστικός κήπος της Μυρτώς» από τη συγγραφέα Παπαδάτου-Κοντού Ντένια, από τη συγγραφέα και σύμβουλο ψυχικής υγείας Στεφανία Ρουλάκη.
Η 1η Ανθοκομική Έκθεση του Δήμου Μοσχάτου – Ταύρου συνεχίζεται με ελεύθερη είσοδο για το κοινό μέχρι και την Κυριακή 28 Ιουνίου 2026, από τις 10.30 έως τις 20.30. Ο Δήμαρχος Μοσχάτου-Ταύρου προσκαλεί τους πολίτες να συμμετάσχουν σε μια μεγάλη γιορτή αφιερωμένη στο λουλούδι, το περιβάλλον, τον πολιτισμό και τη δημιουργική έκφραση.
















Από το Γραφείο Τύπου του Δήμου Μοσχάτου-Ταύρου