Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Εργαστήρι ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την έμφυλη βία που διοργάνωσε ο Δήμος Μοσχάτου-Ταύρου
Η Διεύθυνση Κοινωνικής Μέριμνας & Αλληλεγγύης του Δήμου Μοσχάτου-Ταύρου, σε συνεργασία με το Κέντρο Διοτίμα υλοποίησε Βιωματικό Εργαστήρι ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης με θέμα «Έμφυλη Βία και Δικαιώματα Γυναικών».
Το Εργαστήρι υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Νever Too Late-Ποτέ δεν είναι αργά» του Κέντρου Διοτίμα και απευθυνόταν σε γυναίκες άνω των 60 ετών, με στόχο την ενημέρωση για την έμφυλη βία και τα έμφυλα δικαιώματα, τις πρακτικές πρόληψης και αντιμετώπισης και τη δημιουργία αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας μεταξύ των συμμετεχουσών.
Η δράση υλοποιήθηκε την Δευτέρα 8 Ιουνίου, στην Αίθουσα 7 των πρώην Δημοτικών Σφαγείων (Επταλόφου & Πειραιώς) στον Ταύρο, από τις 10:00 ως τις 13:00.
Ο Δήμαρχος Μοσχάτου – Ταύρου Ανδρέας Γ. Ευθυμίου, δήλωσε σχετικά:
«Ευχαριστούμε το Κέντρο Διοτίμα που συνέβαλλε στην ανάδειξη ενός σύνθετου κοινωνικού ζητήματος που απαιτεί συνεχή ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και συλλογική δράση. Ο Δήμος μας και οι Κοινωνικές του Υπηρεσίες, έχουν ως στόχο την ενίσχυση της κοινωνικής ευαισθητοποίησης και της καλλιέργειας κουλτούρας ισότητας, σεβασμού και ίσων δικαιωμάτων, ως βασική προϋπόθεση για την πρόληψη και την εξάλειψη της έμφυλης βίας».